Wstęp
Mayo Clinic posiada jeden z wiodących programów przeszczepów wątroby w kraju, ceniony jest za innowacyjną praktykę i badania w dziedzinie neurologii, medycyny transplantacyjnej oraz leczenia raka. Zespoły specjalistów świadczą usługi w ponad 40 specjalnościach medycznych i chirurgicznych. Przyjmowane są tu najznakomitsze jednostki, od znanych dyplomatów, po gwiazdy sportowe i zwykłych ludzi, korzystających z...
00mes
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit bibendum, velit tincidunt vivamus congue senectus praesent class dictum vulputate
00mes
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit bibendum, velit tincidunt vivamus congue senectus praesent class dictum vulputate
00mes
Lorem ipsum dolor
00mes
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit bibendum
Administrator
PACJENT
Instrukcja rzutu kością
SOR RPG
Kośćmi rzucasz w swoim fabularnym poście, w temacie, którego dotyczy rzut kością np. w sesji, wydarzeniu lub w prywatnej rozgrywce. Kości znajdują się pod edytorem tekstu (screen ). Wybierasz z rozwijalnej listy kość, która dotyczy Twojego rzutu np. K6, K10, K100. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych typów rzutów kością.
Rzuty kością - typy
Test cechy – na sukces
Stosowany jeśli Cecha postaci zwiększa szansę na powodzenie zdarzenia.Rzut kością k100 z uwzględnieniem wybranej przez MG cechy Twojej postaci, gdzie:
cecha < wynik ➔ nic się nie dzieje,
cecha > wynik ➔ czynność zakończyła się sukcesem.
Np. Próbujesz poderwać kelnerkę w barze. Twoja cecha Romanse wynosi 65%. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 54.
65 (cecha) > 54 (wynik) ➔ czynność zakończyła się sukcesem
Test cechy – na porażkę
Stosowany jeśli Cecha postaci zwiększa szansę na niepowodzenie zdarzenia.Rzut kością k100 z uwzględnieniem wybranej przez MG cechy Twojej postaci, gdzie:
100 - cecha > wynik ➔ nic się nie dzieje,
100 - cecha < wynik ➔ czynność zakończyła się porażką.
Np. Próbujesz przekonać żonę, że nie zdradziłeś jej z kelnerką. Twoja cecha Romanse wynosi 65%. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 54.
100 - 65 (cecha) = 35 < 54 (wynik) ➔ czynność zakończyła się porażką
Próg punktowy
Rzut kością k100 z określonym przez MG progiem punktowym do przekroczenia, z uwzględnieniem wpływu cechy Twojej postaci, gdzie:
wynik +/- Cecha > próg punktowy ➔ czynność zakończyła się sukcesem,
wynik +/- Cecha < próg punktowy ➔ czynność zakończyła się porażką.
Np. Przedstawiasz swojej żonie dowody na to, że nie zdradziłeś. Twoja cecha Romanse wynosi 65% i ma efekt negatywny na zdarzenie (efekt określa MG). Twój próg punktowy wynosi 40. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 50.
50 (wynik) - 65 (cecha) = -15 < 40 (próg pkt) ➔ czynność zakończyła się porażką
Ale Twój przyjaciel staje w Twojej obronie. Jego cecha Rodzinność wynosi 20% i ma efekt pozytywny na zdarzenie (efekt określa MG). Próg punktowy wynosił 40. Drugi gracz rzucił kością k100. Jego wynik to 50.
50 (wynik) + 20 (cecha) = 70 > 40 (próg pkt) ➔ czynność zakończyła się sukcesem
Ślepy traf
Rzut kością k6, k10 lub k100. MG dopisuje do każdego wyniku rzutu kością zdarzenie, jakie zostało wylosowane dla Twojej postaci.
Np. Idziesz sobie ulicą i MG podrzuca Ci losowe zdarzenie na ślepy traf z użyciem kości K6. Rzucasz kością k6, Twój wynik to 3, gdzie każdy wynik odpowiada konkretnemu zdarzeniu:
1 – potykasz się na chodniku
2 – spada na Ciebie pianino z okna
3 – wygrywasz los na loterii
4 – zgubiłeś portfel
5 – potrącił Cię samochód na pasach
6 – dzwoni do Ciebie szef, że masz dzisiaj wolne
... i inne wskazane przez MG
Trafienie krytyczne
1 (krytyczna porażka)
wskazuje, że testowana czynność zakończyła się wyjątkową porażką
100 (krytyczny sukces)
wskazuje, że testowana czynność zakończyła się wyjątkowym sukcesem
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach